NEWS

ماینرد گوگنهایم می گوید بیت کوین می تواند تا 8000 دلار سقوط کند

مینرد به اندرو راس سورکین از CNBC در مصاحبه ای گفت: «وقتی بیت کوین به طور مداوم به زیر 30000 [دلار] افت می کند، 8000 [دلار] میتواند کف نهایی باشد، بنابراین من فکر می کنم که ما فضای بیشتری برای نزول داریم، به خصوص با محدودیت فدرال رزرو. مصاحبه Squawk Box» در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس روز دوشنبه.

Minerd به افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده و تشدید سیاست پولی اشاره می کند.

از زمانی که بیت کوین در اوایل این ماه به زیر 30000 دلار سقوط کرد، تلاش کرد تا به طور قابل توجهی بالاتر از این سطح صعود کند. ولی مرتباً به زیر 30000 دلار کاهش یافته است.

اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی Guggenheim Partners LLC، در WEF در داووس، سوئیس در 23 می 2022. 

اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی Guggenheim Partners LLC، در WEF در داووس، سوئیس در 23 می 2022. آدام گالیچی | CNBC

اگر پیش‌بینی Minerd محقق شود، فشار بیشتری بر بیت‌کوین و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال وارد می‌کند که شاهد کاهش حدود 500 میلیارد دلاری ارزش آن در ماه گذشته بوده است. بیت کوین تنها در 30 روز گذشته حدود 24 درصد کاهش یافته است.

CIO همچنین گفت که اکثر رمزارزها ”بی ارزش” هستند اما بیت کوین و اتریوم همیشه خواهند ماند.

او گفت: ”بیشتر این ارزها، ارز نیستند، آنها بی ارزش و زود گذر هستند.”

Minerd وضعیت فعلی را با حباب دات‌کام در اوایل دهه 2000 مقایسه کرد.

او گفت: «اگر اینجا در حباب اینترنت نشسته بودیم، در مورد اینکه یاهو و آمریکا آنلاین برندگان بزرگ بودند صحبت می‌کردیم. هر چیز دیگری، ما نمی‌توانیم به شما بگوییم که آیا آمازون یا Pets.com برنده خواهند بود یا خیر.

او گفت: «فکر می‌کنم ما هنوز نمونه اولیه مناسبی برای کریپتو نداشته‌ایم»، و گفت که ارز باید ارزش را ذخیره کند، وسیله مبادله و واحد حساب باشد.

او گفت: «هیچ‌کدام از این چیزها نمی‌گذرد، حتی بر یک اساس هم نمی‌گذرد. ماینرد اضافه کرد که پیشرفت‌های تکنولوژیکی بیشتر می‌تواند آن را تغییر دهد و به ایجاد اکوسیستمی کمک کند که در آن مردم به استفاده از ارزهای دیجیتال برای تراکنش‌ها عادت کنند و مطمئن باشند که ارزش آن‌ها حفظ خواهد ماند.

نتیجه گیری اینکه در زمستان ارزهای دیجیتال قرار داریم و آمریکا و اروپا برای آنکه بتوانند ارزهای ملی خود را مثل دلار و یورو را پایه تمام معاملات بدانند هر روز به صورت های مختلف با اخبار مختلف منفی بر این بازار فشار می آورند

آینده ارزهای دیجیتال مشخص و روشن است و همه کسانی که در این فرآیند حضور دارند بانکداران آینده می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *